سرخط خبرها

یزدی ها یک گام تا قهرمانی والیبال فاصله دارند| پیکان در اندیشه بازی سوم

  • کد خبر: ۱۰۲۰۹۸
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
یزدی ها یک گام تا قهرمانی والیبال فاصله دارند| پیکان در اندیشه بازی سوم
فینال مسابقات لیگ برتر والیبال از بیست‌ویکم تا بیست‌وپنجم اسفندماه با حضور دو تیم پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد پیگیری خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم مقاومت شهداب یزد با پیروزی در نخستین بازی فینال لیگ برتر والیبال، حالا یک گام تا فتح سکوی قهرمانی فاصله دارد، اما پیکان تهران به دنبال آن است تا با غلبه بر حریف، سرنوشت قهرمان فصل را به بازی سوم بکشد. شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت شهداب یزد در دیدار اول در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا خط و نشان برای پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان کشیده باشند.
یزدی‌ها در ست دوم نیز به بازی زیبای خود ادامه دادند و موفق به شکست پیکان با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ شدند تا در آستانه پیروزی در نخستین گام مسیر دشوار قهرمانی قرار گیرند.
تیم پیکان که در دو مرحله یک چهارم نهایی و نیمه‌نهایی حریفان خود را در دو مسابقه متوالی شکست داده بود و بدون شکست راهی دیدار نهایی شده بود، در ست سوم این دیدار نیز ۳۰ بر ۲۸ مغلوب مقاومت شد تا نخستین شکست خود در مرحله پلی‌آف را تجربه کند.
دور برگشت فینال لیگ برتر ۱۴۰۰ فردا (دوشنبه ۲۳ اسفند) برگزار خواهد شد و مقاومت شهداب یزد در صورت کسب دومین پیروزی، قهرمان سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر مردان خواهد شد. در غیر این‌صورت، بازی سوم دو تیم که در روز چهارشنبه (۲۵ اسفندماه) برگزار خواهد شد، سرنوشت قهرمان این فصل از رقابت‌ها را مشخص خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->